Verenigings gegevens

Voorwaarden:  Voor het gebruik van de H.W.N. faciliteiten is het lidmaatschap verplicht.

Verenigingsjaar: Is gelijk aan het kalenderjaar. ( 1 januari t/m 31 december.)

Lidmaatschap: Per jaar met stilzwijgende verlenging van jaar tot jaar. Opzegging kan ten allen tijde, echter uitsluitend bij de administratie van de vereniging. (er is geen restitutie van liggeld.) Voor ieder lid gelden de statuten en reglementen. Deze zijn te downloaden via de site of te verkrijgen op de haven.

Contributie: De contributie per lid wordt jaarlijks vastgesteld. Personen vanaf 18 jaar dienen zelf lid te worden. Bij beëindiging van het lidmaatschap in de loop van het verenigingsjaar blijft de contributie voor het gehele jaar verschuldigd.

Bankrelatie: Rabobank Heerenveen, bankrekeningnummer 35.14.26.523 ten name van de Heerenveense Watersportvereniging Nannewijd te Heerenveen. Iban nummer NL47RABO0351426523 BIC code RABONL2U

Facturering: Bij niet tijdig betalen worden extra administratiekosten à € 12 in rekening gebracht.

Ingeschreven: Kamer van Koophandel Friesland te Leeuwarden onder nummer 40002556

BTW:  NL0031.46.224.B01