Overzicht

9 november 2022

Ons bestuurslid Danielle van Peer is per 08 november 2022 gestopt als bestuurslid van de HWN. Wel zal ze als vrijwilligster verbonden blijven aan de HWN.

Wij zoeken daarom een nieuw bestuurslid PR & Communicatie

Wat houd de functie in.

Het bestuurslid is namens het bestuur en in samenwerking met het bestuur belast met de communicatie naar de leden en naar buiten toe. Hij/zij verzorgt 1x per maand de nieuwsbrief en houd de website bij. Tevens begeleid hij/zij de facebookgroep en de activiteitencommissie "de havenhangers". 1x per jaar organiseert het bestuurslid de "Samen Onderweg" vaartocht. Verder wordt 1x per jaar het verenigingsblad gemaakt in samenwerking met een collega bestuurslid.

1x per maand, de 2e dinsdag van de maand is er de bestuursvergadering.

Past deze functie bij jou en pas jij bij ons?

We zijn op zoek naar iemand die bij voorkeur ervaring heeft in PR & Communicatie.

Het is een pré wanneer je enigzins flexibel bent in beschikbare uren voor overleg.

Vragen over deze functie?

Neem dan contact op met Arend Smilde (voorzitter) info@dehwn.nl of met

Jan Wiebe van der Wijk (secretaris) secretaris@dehwn.nl