18 november 2022

We kunnen er niet zonder "VRIJWILLIGERS!"

Het verenigingsleven in Nederland kan niet zonder vrijwilligers en voor een jachthaven als de onze is dat niet anders. Van voorzitter tot klusjesman en van groenonderhoud tot de administratie, ze zijn allemaal even belangrijk, want vrijwilligers houden de haven draaiende.

Vrijwilligers zijn het bestaansrecht van de vereniging en zorgen door hun werk voor een betaalbare haven. Een vereniging wil ook zeggen "de haven is van ons allemaal" en dat we af en toe eens helpen om de haven draaiende te houden is eigenlijk heel normaal en goed voor het verenigingsgevoel.

Ook het bestuur bestaat uit vrijwilligers die hun vrije tijd opofferen aan de HWN. Het zou fantastisch zijn dat de twee bestuursleden die we zoeken uit de varende leden komen!

Vrijwilligers die af en toe willen helpen met een klus?

geef u op bij Jan Wiebe van der Wijk - secretaris@dehwn.nl

Voor een bestuursfunctie graag opgeven bij:

Arend Smilde - arendsmilde@outlook.com

Jan Wiebe van der Wijk - secretaris@dehwn.nl